VOP

Všeobecné obchodné podmienky

Webshop

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti pri kúpe tovaru ponúkaného na webovej stránke www.ledv.sk. 


Kupujúci

Kupujúcim sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá si elektronicky objedná tovar prostredníctvom elektronického obchodu.


Predávajúci

Predávajúci je výlučným majiteľom tohto Webshopu, registrovaná na súde obchodného registra

Obchodné meno: Megaweb Multimédia Kft.

Číslo registrácie: OR 01-09-712340

DIČ:  HU12966464

Sídlo: Maďarsko, 1148 Budapesť, Fogarasi út 43./A

číslo účtu: 10100840-20677800-01005006

tel.číslo: +36 1 214 8775

E-mail:info@ledv.sk

Technológia: Megaweb Multimédia Kft

Poštová adresa: Maďarsko,: 1148 Budapesť, Fogarasi út 43/A

ďalej ako Predávajúci

 

Predmet zmluvy

Kupujúci nakupuje, Predávajúci predáva produkty, na základe objednávky Kupujúceho vo Webshope. Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim vzniká s podaním objednávky zo strany Kupujúceho a po jeho potvrdení elektronicky zo strany Predávajúceho.Predávajúci je povinný zaslať elektronicky Kupujúcemu potvrdenie o prijatí objednávky s uvedením predajnej ceny a podmienkou dopravy. 


Predajné ceny

Ceny na webovej stránke sa môžu z času na čas zmeniť. Ceny,obrázky a informácie na webovej stránke majú len informatívny charakter a nepredstavujú konkrétnu ponuku. V prípade nedostatku zásob, Vás bude kontaktovať príslušný pracovník. Smerodajné sú vtedy ceny a podmienky uvedené v následnom potvrdení.( čaká na obstaranie) Ceny sú uvedené vrátane s DPH.


Objednávka

Objednať si môžete cez nákupný košík. Vyberte si produkt,zadajte množstvo, uložte do košíka a stlačte tlačidlo,, ďalej do pokladne,, Potom krok za krokom buď s registráciou do webshopu alebo bez, môžete si s uvedením potrebných údajov podať objednávku. Produkty uvedené v komentároch alebo v poznámke, sa považujú za objednané.

 

Platba

Online platba pri podaní objednávky

Platby online kartou sa uskutočňujú prostredníctvom systému Barion. Informácie o platobnej karte sa nedostanú k obchodníkovi. Poskytovateľ služieb Barion Payment Zrt je inštitúcia pod dohľadom Národnej banky Maďarska a číslo jeho povolenia je H-EN-I-1064/2013.

Údaje o spoločnosti Barion Payment Zrt.

Sídlo:        H-1117, Budapešť, Irinyi József ulia 4-20. 2. posch.

Registrový súd: Obchodný súd Hlavného meststého súdu

Čślo obchodného registra: 01-10-048552

DIČ:       25353192-243


Dobierka: V hotovosti u kuriera, alebo u niektorých prepravcov len kartou.

(Ohľadom toho Vám zatiaľ presnejšie informácie nemôžeme poskytnúť)

Bankový prevod: Po podaní objednávky Vám spätnej e-maili pošleme pokyny na úhradu s bankovým prevodom.

Naši zmluvní partneri majú možnosť na úhradu dodatočne.

 

Spracovanie 

Prijaté objednávky sú spracované v poradí prijatia potom podľa v poradí dostupnosti.Objednávky začíname spracovať ďalší pracovný deň po prijatí,expedujeme v ten deň. Ak by sa doba odoslania predĺžila, budeme Vás okamžite kontaktovať. Pošleme Vám e-mail o stave Vašej objednávky (čaká na obstaranie)Informujeme  Vás o  dátumu obstarania .( očakavaný čas prijatia ) V určitých prípadoch Vám ponúkneme náhradný produkt,elektronicky Vás informujeme. Kupujúci nie je povinný to prijať.Ak sú všetky objednané produkty k dispozícii, objednávka sa spracováva.

Predávajúci posiela doklady súvisiace s objednávkou elektronicky vo formáte PDF. Tieto doklady sú uložené do registrovaného účtu zákazníka a sú  dostupné pre Kupujúceho v záložke ,,Moje doterajšie objednávky,, Na žiadosť zákazníka pošleme aj vytlačenej forme.

Objednávka sa považuje za vybavenú, ak Kupujúci obdržal objednané produkty v plnom rozsahu a zaplatil  protihodnotu.

O aktualizácií Vám pošleme e-mailové oznámenie niekoľko dní po vybavení objednávky, ak ste uhradili online, oznámenie môže prísť aj skôr.

V prípade chybne zaslaného produktu, kupujúci je povinný do 8 dní informovať Predávajúceho. V tomto prípade Predávajúci rieši situáciu výmenou balíka bezplatne.


Výmena balíka: Ak Kupujúci s dokladom oznámi Predávajúcemu, že mu bol v objednávke zaslaný nesprávny produkt. 

V takomto prípade musí Kupujúci chybne zaslaný produkt zabaliť a odovzdať kuriérovi pri príchode správneho produktu. Náklady za výmenu balíka  znáša Predávajúci.



Podmienky dopravy

Doprava domov


Tovar domov Vám pošleme prostredníctvom našich prepravných  partnerov. Poplatok za doručenie vo všetkých prípadoch vybavuje Predávajúci s prepravcom na základe vzájomnej zmluvy.

Poplatok za prepravu zahŕňa kuriérsku službu a všetky ostatné náklady, ktoré Predávajúci vynaložil s súvislosti s logistikou. Poplatok je uvedený ako samostatná zložka vo vystavenej faktúre za objednávku.

Aktuálna sadzba poplatkov za doručenie v závislosti od výšky objednávky je následovná


Spôsob a cena doručenia domov

Doručenie domov kurierska služba

do 40 €: 8 €

od 40 € do  80 €: 6,5 €

nad 80 € :: BEZPLATNE



Ceny sú uvedené s DPH a sú platné  pri úhrade vopred alebo na dobierku.


Dôležité: Ak pri prevzatí zistíte poškodenie alebo nedostatky, balík nepreberajte! 

Žiadajte kuriéra o vystavení správy. Dodatočne reklamáciu fyzického poškodenia bez nahlásenia a vystavenia správy neakceptujeme.O množstevného nedostatku treba poslať správu do 3 pracovných dní od prevzatia s doložením fotiek.

Predávajúci nemôže akceptovať reklamáciu nad rámec uvedeného.

 

Garancia a vrátenie tovaru

Predávajúci v súlade nariadeniami vlády 45/2014. (II.26.) poskytuje záruku na predávané produkty minimálne na dobu 1 rok , alebo maximálne na dobu stanovenú od výrobcu uvedeného na obale produktu.Záručný nárok zákazníka potvrdzuje faktúra vystavená v súvislosti s objednávkou.Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia produktu.Predávajúci sa zaväzuje v rámci záručnej povinnosti produkt opraviť alebo vymeniť chybný produkt za rovnaký.

Reklamáciu možno podať v  prípade registrovaného zákazníka v záložke ,, Moje objednávky,, v rámci danej objednávky s kliknutím na červenú šípku pri produkte.Podľa pokynov v spätnej e-mailovej odpovede musíte tovar na ktorý vzťahuje reklamácia na vlastné náklady doručiť do vzorkovej predajni Predávajúceho(1148,Budapešť, Fogarasi 43/A)

Nasledovne Predávajúci je povinný prehliadnuť tovar a poslať bezodkladne na posúdenie výrobcovi. Produkt buď sa opraví alebo vymení. Ak to nie je možné, pripíšeme hodnotu vo forme kredit na účet registrovaného zákazníka, alebo Vám cenu vrátime.

O vybavení reklamácie Vás budeme informovať elektronicky. Náklady za výmenu produktu znáša Predávajúci.

Ak produkt nie je dostupný  u výrobcu, Predávajúci môže poskytnúť náhradný produkt na základe parametrov pôvodného produktu, ktoré však môžu čiastočne líšiť od originálneho.

V takýchto prípadoch Predávajúci dodatočné náklady neúčtuje.

Záruku je možno uplatniť len po predložení nami vystavenej faktúry aj elektronicky doložením do e -mailu. V každom prípade je nutné uviesť číslo objednávky.

Číslo objednávky nájdete v spätnej e-maili od nás ako potvrdenie prijatia Vašej objednávky. Objednávacie číslo je uvedené aj na vystavenej faktúre.


Odstúpenie

Fyzická osoba pri online objednávke môže uplatniť svoj nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy  v lehote  14 dní od dátumu prevzatia objednávky.V tejto lehote musí to písomne oznámiť Predávajúcemu . Oznámenie možno podať elektronicky, registrovaný zákazník to môže spraviť cez svoj užívateľský účet v záložke ,, Garančné nároky,, - odstup iný dôvod

Náklady za vrátenie tovaru do vzorkovej predajni Predávajúceho znáša Kupujúci. 

Predávajúci je povinný prevziať tovar späť. Produkt musí byť bezchybný v neporušenom pôvodnom balení. Najneskôr v lehote 8 dní po spracovaní vrátenia produktu Predávajúci je povinný Kupujúcemu cenu vrátiť na účet, vrátane nákladov, ktoré Kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru.

V prípade poškodenia obalu výrobku , Predávajúci vráti kúpnu cenu v závislosti od stupňa poškodenia. Za zníženie hodnoty považuje aj nalepenie prepravného štítku na obal produktu.

Zníženú hodnotu určuje výlučne Predajca.

V každom prípade nám pošlite účet na vrátenie kúpnej ceny.

 

Náhradný produkt

Predávajúci si vyhradzuje svoje právo - v prípade ak objednaný produkt možno dodať len s dlhšou dodacou lehotou - nahradiť tovar s rovnakými parametrami od iného výrobcu avšak za rovnakú cenu.

 

Zrušenie objednávky

Podaním objednávky si Kupujúci zaväzuje prevziať doručený tovar.Zrušenie objednávky je možne, kým vaša objednávka nebola aktualizovaná do stavu .. Expedovaná,,Stornovať objednávku nie je možné žiadať s podaním žiadosti na vrátenie tovaru.

Takýmto spôsobom oznámené žiadosti na zrušenie neakceptujeme, objednávka bude odoslaná.

 

Presnoť údajov

Predávajúci vynakladá maximálne úsilie na čo najsprávnejšie zobrazenie údajov o produktoch vo Webshop-e. Napriek sa môže vyskytnúť nejasnosti, za ktoré sa ospravedlňujeme. Pritom,prosím berte na vedomosť, že údaje uvedené na našej webovej stránke majú informatívny charakter, fotky sú ilustračné.Predávajúci si uplatňuje právo tieto údaje kedykoľvek zmeniť alebo doplniť.

 

Ochrana osobných údajov

Pri objednávky žiadame od našich zákazníkov len údaje, ktoré sú nevyhnutne potrebné na vybavenie objednávky. Tieto údaje ďalej na tretiu stranu neposielame. výnimku tvoria údaje, ktoré sú potrebné na doručenie a prepravu.

Osobné údaje sú uložené na dobu neurčitú, vamazanie na žiadosť zákazníka. Ak zistíte zneužitie vašich údajov, prosím oznámte no nám na :

+36 1 214 8775 | info@ledv.sk


V prípade porušenia vašich  práv pri spracovaní osobných údajov , obráťte sa na súd v znení predpisov 22.§.


V prípade právnej opravy a sťažnosti sa môžete obrátiť na Národnú informačnú Sieť :

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Magyarország, 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

www.naih.hu

+36(1)391-1400

ugyfelszolgalat@naih.hu

 

Záverečné ustanovenia

Ak ide o podmienky v prípade nejasnostiach, ktoré nie sú založené v kúpnej zmluve medzi Kupujúcim a Predávajúcim, na riešenie sú platné nariadenia Vlády 45/2014. (II. 26.)